Intro'ya göre çok uzun. Intro daha kısa ve net olmalı bence.
Ancak görüntü olarak gayet başarılı...

Nerede ve ne kadara yaptırdığınıza dair bilgi verir misiniz? Özelden de yazabilirsiniz.
Benimde benzer bir çalışmaya ihtiyacım var.