Konu
Sitemiz için intro nasıl olmuş arkadaşlar
09-02-2014, 00:24:22
#3
Lock53
bende beğendim ama ortadaki yazı biraz daha yere uygun olsaydı daha güzel olabilirdi . Yani demek istediğim sanki yerde yazıyormuş ama biraz daha parlaksı bir şey