Konu
Sitemiz için intro nasıl olmuş arkadaşlar
09-02-2014, 12:20:41
#7
Yeniceri
Bütün ümidim gençliktedir
Görsel olarak çok güzel. Fakat müzik biraz daha hareketli olsa daha da güzel olur gibi.
GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi