• 25-01-2014, 06:10:15
    #1
    DCN
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Az önce uzun bi aradan sonra connected2.me girdim, profil fotoğrafı güncellim dedim fakat karşılaştığım şey Fotoğraf Yükleyiciyi Aktifleştirin sayfasına yönlendirilmemdi. Fotoğraf aktifleştirme ücreti 1 olarak belirlemişler. Garibime giden neden 1. Ben amerikadan giriş yapıyor olsam 0.50$ mı yazacaktı? Aslında gecenin bu saatinde tam da bunu merak ettim, işsizlik işte Fransa proxy'si ile giriş yaptım siteye. Bir de ne göreyim fotoğraf değiştirmek için aktifleştirme ücreti istemiyorlar. Bizden bunu almalarının 2 sebebi olabilir. Birinci olasılık sömürülmeye alışık olduğumuzu gördüler heralde, ikinci olasılık ise daha üzücü; sitedeki Türk insanı profil fotoğraflarına cinsel objeler falan koyduğu için böyle bir şey de yapmış olabilirler.

    Connected2 kullanan arkadaşlar varsa proxy için kullandığım ip: 91.121.182.155 port: 3128
  • 25-01-2014, 06:12:35
    #2
    Önce şunu sormalıyız

    Neden hep biz ve en çok biz kullanıyoruz ( bende dahil )
  • 25-01-2014, 11:42:26
    #3
    Sahibi de Türk.
  • 25-01-2014, 12:26:03
    #4
    bi çok mantıklı sebebi var .
  • 25-01-2014, 12:56:11
    #5
    Kullanmayın.Bu kadar basit.

    Sistem sizi zorla para vermeye yöneltiyorsa, tepki gösterin kullanmayın.
    Sömürülüyoruz ama koyun olmaya da gerek yok.

    2. Konu ise, facebook, twitter varken ergenlerin takıldığı o tarz yerleri kullanmasakta bir şey kaybetmeyiz..Bu büyük sistemler bile adam akıllı para istemezken, C2 ne oluyor ?