olarak belirlemişler. Garibime giden neden 1
. Ben amerikadan giriş yapıyor olsam 0.50$ mı yazacaktı? Aslında gecenin bu saatinde tam da bunu merak ettim, işsizlik işte
Fransa proxy'si ile giriş yaptım siteye. Bir de ne göreyim fotoğraf değiştirmek için aktifleştirme ücreti istemiyorlar. Bizden bunu almalarının 2 sebebi olabilir. Birinci olasılık sömürülmeye alışık olduğumuzu gördüler heralde, ikinci olasılık ise daha üzücü; sitedeki Türk insanı profil fotoğraflarına cinsel objeler falan koyduğu için böyle bir şey de yapmış olabilirler.Connected2 kullanan arkadaşlar varsa proxy için kullandığım ip: 91.121.182.155 port: 3128