Az önce uzun bi aradan sonra connected2.me girdim, profil fotoğrafı güncellim dedim fakat karşılaştığım şey Fotoğraf Yükleyiciyi Aktifleştirin sayfasına yönlendirilmemdi. Fotoğraf aktifleştirme ücreti 1 olarak belirlemişler. Garibime giden neden 1. Ben amerikadan giriş yapıyor olsam 0.50$ mı yazacaktı? Aslında gecenin bu saatinde tam da bunu merak ettim, işsizlik işte Fransa proxy'si ile giriş yaptım siteye. Bir de ne göreyim fotoğraf değiştirmek için aktifleştirme ücreti istemiyorlar. Bizden bunu almalarının 2 sebebi olabilir. Birinci olasılık sömürülmeye alışık olduğumuzu gördüler heralde, ikinci olasılık ise daha üzücü; sitedeki Türk insanı profil fotoğraflarına cinsel objeler falan koyduğu için böyle bir şey de yapmış olabilirler.

Connected2 kullanan arkadaşlar varsa proxy için kullandığım ip: 91.121.182.155 port: 3128