Kullanmayın.Bu kadar basit.

Sistem sizi zorla para vermeye yöneltiyorsa, tepki gösterin kullanmayın.
Sömürülüyoruz ama koyun olmaya da gerek yok.

2. Konu ise, facebook, twitter varken ergenlerin takıldığı o tarz yerleri kullanmasakta bir şey kaybetmeyiz..Bu büyük sistemler bile adam akıllı para istemezken, C2 ne oluyor ?