• 15-01-2014, 15:06:13
    #10
    Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne guzel salliyosun beee garanti, isbank falan bunlar banka degil zaten

    Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.
    Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bilmeden , kesin konuşmayın.

    Garanti havale ücreti olarak 1.2 tl alıyor.
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niye sallıyorsunuz ki? garanti ile atm'den birinin hesabına havale yapın bakalım ne oluyor.
    Bir banka kendi hesapları arasındaki aktarımlara para alır mı yahu. Atm den gönderimlerde bilemem o para yatırmadır, aynı bankanın müşterisine havale yaptığın zaman para almaz (garantiden bugün işlem yaptım almadı) ha para alan da varsa ve hala kullanmaya devam ediyorsanız o ayrı.
  • 15-01-2014, 15:18:51
    #11
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir banka kendi hesapları arasındaki aktarımlara para alır mı yahu. Atm den gönderimlerde bilemem o para yatırmadır, aynı bankanın müşterisine havale yaptığın zaman para almaz (garantiden bugün işlem yaptım almadı) ha para alan da varsa ve hala kullanmaya devam ediyorsanız o ayrı.
    Ya bi git isine bi de goz kirpiyor, bilmeyenleri yanlis bilgilendirme bari

    Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.
  • 15-01-2014, 16:17:25
    #12
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir banka kendi hesapları arasındaki aktarımlara para alır mı yahu. Atm den gönderimlerde bilemem o para yatırmadır, aynı bankanın müşterisine havale yaptığın zaman para almaz (garantiden bugün işlem yaptım almadı) ha para alan da varsa ve hala kullanmaya devam ediyorsanız o ayrı.
    para yatırmakta havale işlemidir zaten. başkasının hesabına para gönderiyorsun sırf banka hesabın yok diye 5-10 lira gibi bir para kesemez kimse. banka hesabı alsan bu seferde hesap işletim ücreti adı altında kesiyor zaten. söylediğiniz her açıdan mantıksız.

    ayrıca bugün bir arkadaş ne yazmış bakınız
    https://eksisozluk.com/entry/39688148
  • 15-01-2014, 16:21:52
    #13
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    para yatırmakta havale işlemidir zaten. başkasının hesabına para gönderiyorsun sırf banka hesabın yok diye 5-10 lira gibi bir para kesemez kimse. banka hesabı alsan bu seferde hesap işletim ücreti adı altında kesiyor zaten. söylediğiniz her açıdan mantıksız.

    ayrıca bugün bir arkadaş ne yazmış bakınız
    https://eksisozluk.com/entry/39688148
    Ondan ziyade kendi hesaplari arasinda da aliyor

    Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.
  • 15-01-2014, 16:39:13
    #14
    bu arada evet garanti bazı hesaplara yapılan havalelerden ücret almıyor. varsa 200-300 bin tlniz içeride sizden de almaz havale ücreti. bkz http://www.gamesultan.com/Icerik/BankaHesapNumaralari
  • 15-01-2014, 20:12:28
    #15
    garanti bankasının bankamatiğinden para göndereceğine ziraatan eft yapıyorsun daha ucuz oluyordu,şuan hala öyle mi bilmiyorum
  • 15-01-2014, 20:15:27
    #16
    Isbank havalede de ücret kesiyor eft dede kuveytturk kesmiyordu heralde birde enpara (finansbank)

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 15-01-2014, 21:19:04
    #17
    En iyisi kuveyttürk. Havale/eft ücretsiz.
  • 16-01-2014, 06:46:22
    #18
    İllaki garanti bankası kullanacak olanlar varsa, telefonu ios veya android ise igaranti uygulamasını kursun. Havale eft ücretsiz, igaranti üzerinden açılan hesaplarda işletim ücreti yok.