niye sallıyorsunuz ki? garanti ile atm'den birinin hesabına havale yapın bakalım ne oluyor.
Bir banka kendi hesapları arasındaki aktarımlara para alır mı yahu. Atm den gönderimlerde bilemem o para yatırmadır, aynı bankanın müşterisine havale yaptığın zaman para almaz (garantiden bugün işlem yaptım almadı) ha para alan da varsa ve hala kullanmaya devam ediyorsanız o ayrı.
Bir banka kendi hesapları arasındaki aktarımlara para alır mı yahu. Atm den gönderimlerde bilemem o para yatırmadır, aynı bankanın müşterisine havale yaptığın zaman para almaz (garantiden bugün işlem yaptım almadı) ha para alan da varsa ve hala kullanmaya devam ediyorsanız o ayrı.
Ya bi git isine bi de goz kirpiyor, bilmeyenleri yanlis bilgilendirme bari
Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.
Bir banka kendi hesapları arasındaki aktarımlara para alır mı yahu. Atm den gönderimlerde bilemem o para yatırmadır, aynı bankanın müşterisine havale yaptığın zaman para almaz (garantiden bugün işlem yaptım almadı) ha para alan da varsa ve hala kullanmaya devam ediyorsanız o ayrı.
para yatırmakta havale işlemidir zaten. başkasının hesabına para gönderiyorsun sırf banka hesabın yok diye 5-10 lira gibi bir para kesemez kimse. banka hesabı alsan bu seferde hesap işletim ücreti adı altında kesiyor zaten. söylediğiniz her açıdan mantıksız.
para yatırmakta havale işlemidir zaten. başkasının hesabına para gönderiyorsun sırf banka hesabın yok diye 5-10 lira gibi bir para kesemez kimse. banka hesabı alsan bu seferde hesap işletim ücreti adı altında kesiyor zaten. söylediğiniz her açıdan mantıksız.
İllaki garanti bankası kullanacak olanlar varsa, telefonu ios veya android ise igaranti uygulamasını kursun. Havale eft ücretsiz, igaranti üzerinden açılan hesaplarda işletim ücreti yok.