ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
para yatırmakta havale işlemidir zaten. başkasının hesabına para gönderiyorsun sırf banka hesabın yok diye 5-10 lira gibi bir para kesemez kimse. banka hesabı alsan bu seferde hesap işletim ücreti adı altında kesiyor zaten. söylediğiniz her açıdan mantıksız.

ayrıca bugün bir arkadaş ne yazmış bakınız
https://eksisozluk.com/entry/39688148
Ondan ziyade kendi hesaplari arasinda da aliyor

Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.