delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir banka kendi hesapları arasındaki aktarımlara para alır mı yahu. Atm den gönderimlerde bilemem o para yatırmadır, aynı bankanın müşterisine havale yaptığın zaman para almaz (garantiden bugün işlem yaptım almadı) ha para alan da varsa ve hala kullanmaya devam ediyorsanız o ayrı.
para yatırmakta havale işlemidir zaten. başkasının hesabına para gönderiyorsun sırf banka hesabın yok diye 5-10 lira gibi bir para kesemez kimse. banka hesabı alsan bu seferde hesap işletim ücreti adı altında kesiyor zaten. söylediğiniz her açıdan mantıksız.

ayrıca bugün bir arkadaş ne yazmış bakınız
https://eksisozluk.com/entry/39688148