Ne guzel salliyosun beee garanti, isbank falan bunlar banka degil zaten
Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.
bilmeden , kesin konuşmayın.
Garanti havale ücreti olarak 1.2 tl alıyor.
niye sallıyorsunuz ki? garanti ile atm'den birinin hesabına havale yapın bakalım ne oluyor.
Bir banka kendi hesapları arasındaki aktarımlara para alır mı yahu. Atm den gönderimlerde bilemem o para yatırmadır, aynı bankanın müşterisine havale yaptığın zaman para almaz (garantiden bugün işlem yaptım almadı) ha para alan da varsa ve hala kullanmaya devam ediyorsanız o ayrı.