Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne guzel salliyosun beee garanti, isbank falan bunlar banka degil zaten

Telefondan gonderilmistir. Yazim hatalari olabilir.
Cavro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilmeden , kesin konuşmayın.

Garanti havale ücreti olarak 1.2 tl alıyor.
ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
niye sallıyorsunuz ki? garanti ile atm'den birinin hesabına havale yapın bakalım ne oluyor.
Bir banka kendi hesapları arasındaki aktarımlara para alır mı yahu. Atm den gönderimlerde bilemem o para yatırmadır, aynı bankanın müşterisine havale yaptığın zaman para almaz (garantiden bugün işlem yaptım almadı) ha para alan da varsa ve hala kullanmaya devam ediyorsanız o ayrı.