• 29-12-2013, 00:42:14
    #19
    OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eyvallah hocam saolasın cevaplar için
    yılbaşından sonra indirim olacak diyorlar tvlerde. listeye ekledim bunu ilk sıradan fiyatına göre çok iyi
    valla hocam bunun daha fazla indirime gireceğini sanmam, ben bayağı araştırdım çünkü. nette 1799 mağazada 1699 gidin yakalayın indirimi
  • 29-12-2013, 00:49:12
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hocam bunun daha fazla indirime gireceğini sanmam, ben bayağı araştırdım çünkü. nette 1799 mağazada 1699 gidin yakalayın indirimi
    yarın gidecekler bakmaya. büyük ihtimalle alırlar zaten
  • 29-12-2013, 00:57:56
    #21
    OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yarın gidecekler bakmaya. büyük ihtimalle alırlar zaten
    hayırlı olsun. ben smartshare ile film açıyorum hocam. iyi geceler
  • 29-12-2013, 01:19:13
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15dk'da bir cache doluyor bildiğim kadarıyla. hiç denemedim. ama vk'dan falan video açabiliyor. en son güncelleme ile de lig tv uygulaması geldi. istersen görüntü atarım.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:04:17 -->-> Daha önceki mesaj 00:01:37 --

    @KheizLech; bu arada teknosa'dan mı aldınız ? bana digiturk vermediler.
    aynen güncelleme geldi 500mb olması lazım görüntü atarsan sevinirim hocam ona göre günceleme yapıcam

    http://www.lg-digiturkpromo.com/ burdan kayıt oluştur sms geliyormuş telefona tabi bana daha gelmedi 1 gün önce fark ettim bende yeni yaptım beklemedeyim
  • 29-12-2013, 09:24:14
    #23
    OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim peder bey emektar tüplüden kurtulmak istiyormuş. Hangisini almalıyız arkadaşlar ? Bütçe 2 bine kadar maksimum. Farkları neler bunların hangisi alınır ?

    full hd 3d falan 2 bin vermişken hepsi olsun
    Hangi amaçla kullanacağınıza göre değişir;

    Plazma televizyonlar, yenileme ve tepki süreleri bakımından oldukça iyiler.Fakat renkleri doğal gösterirler.

    Lcd Tv=Plazmaya göre renkleri biraz daha canlı gösterirler.Lcd'lerin arkadaki görüntüye ışık veren kısmı florasan lamba türünde.Plazmaya göre daha az yakarlar ve ısınırlar.Tepkime ve yenileme süreleri plazmaya göre kötüdür.

    Led Tv=Arka ışıklandırma sistemi led'dir.Bu yüzden renkleri Lcd'ye göre daha canlı gösterir.Çoğu led tv bir laptoptan daha az yakar ve laptoptan daha az ısınır.Tepkime süreleri,yenileme hızı lcd'ye göre daha iyi.Fakat plazmaya göre geride sanırsam.

    TV'lerde,monitörlerde tepkime süresi dediğimiz şey;

    Görüntünün kaynaktan dijital olarak alınıp analog'a (bizim kullanabileceğimiz,görebileceğimiz) dönüşene kadar geçen süredir.TV'lerde bu süreyi vermezler fakat monitörlerin çoğunda bu süre belirtilir.Bu süre ne kadar az olursa o kadar iyidir.

    En iyi tepkime süresi CRT monitörlere ve tüplü televizyonlara aittir

    Yenileme Hızı:

    Görüntünün ekrandaki yenilenme sayısıdır.(1 saniyedemiydi tam hatırlamıyorum)
    50Hz-60Hz-100Hz-120Hz-200Hz-400Hz-600Hz-800Hz

    gibi yenileme sürelerine sahip monitörler ve televizyonlar vardır.

    3D için minimum 120Hz olması iyi olur.600Hz ve 800Hz yenileme süreleri balondur.Yani o hızlar panelin yenileme hızı değil televizyonun sisteminin yazılımla işleyebileceği hızlardır.

    Diye biliyorum.Televizyon alırken seçim yapmakta baya bir zorlandık.(Ev almaktan zor Yok şunda ışık sızma sorunu var yok bunda bulutlanma var,yok şunun menüsü kasıyor)

    Bizde pasif 3d'li philips 47pfl6907k var.Yavaş bir tv ama görüntü kalitesi ve görüntü hızı güzel.R10'tan 5-10 yazılımcı toplansa philips mühendislerinden daha iyi yazılım yazarlar
  • 29-12-2013, 09:36:40
    #24
    pcbagimlisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi amaçla kullanacağınıza göre değişir;

    Plazma televizyonlar, yenileme ve tepki süreleri bakımından oldukça iyiler.Fakat renkleri doğal gösterirler.

    Lcd Tv=Plazmaya göre renkleri biraz daha canlı gösterirler.Lcd'lerin arkadaki görüntüye ışık veren kısmı florasan lamba türünde.Plazmaya göre daha az yakarlar ve ısınırlar.Tepkime ve yenileme süreleri plazmaya göre kötüdür.

    Led Tv=Arka ışıklandırma sistemi led'dir.Bu yüzden renkleri Lcd'ye göre daha canlı gösterir.Çoğu led tv bir laptoptan daha az yakar ve laptoptan daha az ısınır.Tepkime süreleri,yenileme hızı lcd'ye göre daha iyi.Fakat plazmaya göre geride sanırsam.

    TV'lerde,monitörlerde tepkime süresi dediğimiz şey;

    Görüntünün kaynaktan dijital olarak alınıp analog'a (bizim kullanabileceğimiz,görebileceğimiz) dönüşene kadar geçen süredir.TV'lerde bu süreyi vermezler fakat monitörlerin çoğunda bu süre belirtilir.Bu süre ne kadar az olursa o kadar iyidir.

    En iyi tepkime süresi CRT monitörlere ve tüplü televizyonlara aittir

    Yenileme Hızı:

    Görüntünün ekrandaki yenilenme sayısıdır.(1 saniyedemiydi tam hatırlamıyorum)
    50Hz-60Hz-100Hz-120Hz-200Hz-400Hz-600Hz-800Hz

    gibi yenileme sürelerine sahip monitörler ve televizyonlar vardır.

    3D için minimum 120Hz olması iyi olur.600Hz ve 800Hz yenileme süreleri balondur.Yani o hızlar panelin yenileme hızı değil televizyonun sisteminin yazılımla işleyebileceği hızlardır.

    Diye biliyorum.Televizyon alırken seçim yapmakta baya bir zorlandık.(Ev almaktan zor Yok şunda ışık sızma sorunu var yok bunda bulutlanma var,yok şunun menüsü kasıyor)

    Bizde pasif 3d'li philips 47pfl6907k var.Yavaş bir tv ama görüntü kalitesi ve görüntü hızı güzel.R10'tan 5-10 yazılımcı toplansa philips mühendislerinden daha iyi yazılım yazarlar

    Baya aydinlatici bi yazi olmus hocam tesekkurler yorumunuz icin. Yaziniza gore bir inceleme daha yapayim bakalim. Bizim tuplu tv benden buyuk yas olarak valla. Daha yeni yeni mefta olmaya basladi. Bu yeni nesil tvlere 5-8 yil omur bictiklerini okumustum. O da ne kadar dogru bilinmez

    ----------------------------------
    Bu mesaj telefondan gönderilmiştir.
  • 29-12-2013, 10:24:21
    #25
    kesinlikle led
  • 29-12-2013, 18:09:44
    #26
    OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baya aydinlatici bi yazi olmus hocam tesekkurler yorumunuz icin. Yaziniza gore bir inceleme daha yapayim bakalim. Bizim tuplu tv benden buyuk yas olarak valla. Daha yeni yeni mefta olmaya basladi. Bu yeni nesil tvlere 5-8 yil omur bictiklerini okumustum. O da ne kadar dogru bilinmez

    ----------------------------------
    Bu mesaj telefondan gönderilmiştir.
    Bekleyip göreceğiz artık ömürlerini Fakat sanmıyorum o kadar sene yaşabileceklerini.Firmaların niyeti artık sadece para odaklı oluyor.
  • 29-12-2013, 18:14:45
    #27
    led.