15dk'da bir cache doluyor bildiğim kadarıyla. hiç denemedim. ama vk'dan falan video açabiliyor. en son güncelleme ile de lig tv uygulaması geldi. istersen görüntü atarım.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:04:17 -->-> Daha önceki mesaj 00:01:37 --
@KheizLech; bu arada teknosa'dan mı aldınız ? bana digiturk vermediler.
aynen güncelleme geldi 500mb olması lazım görüntü atarsan sevinirim hocam ona göre günceleme yapıcam
http://www.lg-digiturkpromo.com/ burdan kayıt oluştur sms geliyormuş telefona tabi bana daha gelmedi 1 gün önce fark ettim bende yeni yaptım beklemedeyim