Baya aydinlatici bi yazi olmus hocam tesekkurler yorumunuz icin. Yaziniza gore bir inceleme daha yapayim bakalim. Bizim tuplu tv benden buyuk yas olarak valla. Daha yeni yeni mefta olmaya basladi. Bu yeni nesil tvlere 5-8 yil omur bictiklerini okumustum. O da ne kadar dogru bilinmez
----------------------------------
Bu mesaj telefondan gönderilmiştir.
Bekleyip göreceğiz artık ömürlerini

Fakat sanmıyorum o kadar sene yaşabileceklerini.Firmaların niyeti artık sadece para odaklı oluyor.