• 28-12-2013, 21:28:18
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Led olsun 3d olmasına gerek yok nedenmi 3d geç doğru düzgün hd yayın bile yok hepsi sd
  • 28-12-2013, 21:36:57
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sanırım en mantıklısı led tv olacak
  • 28-12-2013, 23:44:30
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım en mantıklısı led tv olacak
    hocam led iyi tercih olacaktır hala plazma diyorlar :d

    https://www.google.com.tr/search?q=p...&bih=855&dpr=1

    araştırma yapabilirsin led en iyisi
  • 28-12-2013, 23:52:33
    #13
    OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sanırım en mantıklısı led tv olacak
    42la640s al keyfine bak.
    3d, smart tv, dosya paylaşımı, 3 hdmi, 3usb, hdd'ye kayıt yapabilme vs.
  • 28-12-2013, 23:53:32
    #14
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    42la640s al keyfine bak.
    3d, smart tv, dosya paylaşımı, 3 hdmi, 3usb, hdd'ye kayıt yapabilme vs.
    hocam birşey sorucam bende var 660s aldımda ligtv izleyebiliyormusun netten
  • 29-12-2013, 00:04:17
    #15
    KheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam birşey sorucam bende var 660s aldımda ligtv izleyebiliyormusun netten
    15dk'da bir cache doluyor bildiğim kadarıyla. hiç denemedim. ama vk'dan falan video açabiliyor. en son güncelleme ile de lig tv uygulaması geldi. istersen görüntü atarım.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:04:17 -->-> Daha önceki mesaj 00:01:37 --

    @KheizLech; bu arada teknosa'dan mı aldınız ? bana digiturk vermediler.
  • 29-12-2013, 00:19:09
    #16
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    42la640s al keyfine bak.
    3d, smart tv, dosya paylaşımı, 3 hdmi, 3usb, hdd'ye kayıt yapabilme vs.
    hocam peki ekran geçişleri hızlı olursa bi sorun oluyor mu yavaşlama vs.
  • 29-12-2013, 00:21:59
    #17
    OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam peki ekran geçişleri hızlı olursa bi sorun oluyor mu yavaşlama vs.
    filmlerden falan bahsediyorsunuz ? ağdan paylaştırıp film izleyince hiç bir sıkıntı olmuyor. şu ana kadar sıkıntı yaşamadım ne donma oldu ne kasma.
  • 29-12-2013, 00:38:01
    #18
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    filmlerden falan bahsediyorsunuz ? ağdan paylaştırıp film izleyince hiç bir sıkıntı olmuyor. şu ana kadar sıkıntı yaşamadım ne donma oldu ne kasma.
    eyvallah hocam saolasın cevaplar için
    yılbaşından sonra indirim olacak diyorlar tvlerde. listeye ekledim bunu ilk sıradan fiyatına göre çok iyi