hocam birşey sorucam bende var 660s aldımda ligtv izleyebiliyormusun netten
15dk'da bir cache doluyor bildiğim kadarıyla. hiç denemedim. ama vk'dan falan video açabiliyor. en son güncelleme ile de lig tv uygulaması geldi. istersen görüntü atarım.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:04:17 -->-> Daha önceki mesaj 00:01:37 --
@KheizLech; bu arada teknosa'dan mı aldınız ? bana digiturk vermediler.