OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam peki ekran geçişleri hızlı olursa bi sorun oluyor mu yavaşlama vs.
filmlerden falan bahsediyorsunuz ? ağdan paylaştırıp film izleyince hiç bir sıkıntı olmuyor. şu ana kadar sıkıntı yaşamadım ne donma oldu ne kasma.