• 27-12-2013, 13:32:11
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bende tetikteyim. 90 a çıkar eğer olaylar böyle devam ederse. tavsiyem anlık takip edip en yüksek seviyeyi beklemek. 1 lira bile düşüş görürseniz anında bozdurun. bahar aylarında tekrar 80 seviyelerine gelip yaz sonu 90ları görebiliriz.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:29:13 -->-> Daha önceki mesaj 13:28:34 --

    gün sonuna kadar 85i görürüz büyük ihtimalle
    Hocam açıkçası ben 90ı görmeden bozdurmamayı planlıyorum, çünkü 85ten yapmıştım zaten büyük kısmını Akılsızlık edip kuyumcudan aldım ona yanıyorum, keşke banka altın hesapları kullansaydım. Kuyumcu gram başı 4-5 lira fark koyuyor da.
  • 27-12-2013, 13:35:22
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Batuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam açıkçası ben 90ı görmeden bozdurmamayı planlıyorum, çünkü 85ten yapmıştım zaten büyük kısmını Akılsızlık edip kuyumcudan aldım ona yanıyorum, keşke banka altın hesapları kullansaydım. Kuyumcu gram başı 4-5 lira fark koyuyor da.
    hocam o zaman internetten takip etmeyin fiyatları. kuyumcu daha azına alır. ben enparadan almıştım şu an 85i gün sonuna anca görür.

    bu arada gram altın almak için en uygun bankayı
    http://altin.in/fiyat/gram-altin bu adresten takip edebilirsiniz.
    ben 81 seviyelerinde almıştım 4-5 ay önce baya yüklü bir şekilde. piyasaların bu durumu tabi ki herkesi olumsuz etkileyecek. sevinemiyorum da arttığı için.
  • 27-12-2013, 13:39:22
    #12
    Şuan Euro 3 ü geçti.
  • 27-12-2013, 13:48:36
    #13
    sunucuoptimizasyon.com
    Bu ekonomimimizin ne kadar kırılgan olduğunu gösteriyor, en ufak olayda dengeler inanılmaz şekilde değişiyor, yani bazılarının dediği ülkemizin ekonomisi eskiye göre çok iyi durumda, çok güçlü sarsılmaz bir ekonomiye sahibiz söylemleri tamamiyle yalandır. Bazıları inşallah bunları görüyordur biraz akılları başlarına gelir, dün lpg ye de zam geldi yine, benzinede gelmiş olabilir, elektrik doğal gaz zammıda kapıda
  • 27-12-2013, 13:50:00
    #14
    harem altın uygulamasını takip ediyorum 20 dakika da 84,300 den 84,900 seviyesine geldi. gün sonu 85 i geçmiş olur.

    altın işindekiler için büyük kolaylık olur bu uygulama buyrun linkler.

    iphone

    android
  • 27-12-2013, 13:53:22
    #15
    internetten altın alırken satış fiyatından

    bozarken alış fiyatından hesaplıyoruz değil mi ?
  • 27-12-2013, 14:18:03
    #16
    SinneR38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    internetten altın alırken satış fiyatından

    bozarken alış fiyatından hesaplıyoruz değil mi ?
    aynen öyle hocam
  • 27-12-2013, 14:27:58
    #17
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gercekten endiseleniyor artik insan.

    ama isin benim icin iyi yanindan bakarsak sterlin 3.54 olmus. 10 senedir boyle gormedim. 2-3 sene once 2.10larda oldugunu biliyorum. yazin dugun dernek isleri icin turkiye'den altin filan almak yararima olacak gibi.
  • 27-12-2013, 14:28:55
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Euro için dün 3 TL olursa bozduracağım demiştim ama hiç olanak vermemiştim şu anda euro 3.100 oldu sanırım peder beyi bozdurmaya gönderdim arkadaşlar altın dahada çıkarmı acaba? Biraz daha beklesem yükselirmi acaba altın yatırımcıları arkadaşlar bu konuda ne düşünüyor acaba?

    Sony Xperia Z ile gönderildi.