OzanErsin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bende tetikteyim. 90 a çıkar eğer olaylar böyle devam ederse. tavsiyem anlık takip edip en yüksek seviyeyi beklemek. 1 lira bile düşüş görürseniz anında bozdurun. bahar aylarında tekrar 80 seviyelerine gelip yaz sonu 90ları görebiliriz.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:29:13 -->-> Daha önceki mesaj 13:28:34 --

gün sonuna kadar 85i görürüz büyük ihtimalle
Hocam açıkçası ben 90ı görmeden bozdurmamayı planlıyorum, çünkü 85ten yapmıştım zaten büyük kısmını Akılsızlık edip kuyumcudan aldım ona yanıyorum, keşke banka altın hesapları kullansaydım. Kuyumcu gram başı 4-5 lira fark koyuyor da.