Batuhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam açıkçası ben 90ı görmeden bozdurmamayı planlıyorum, çünkü 85ten yapmıştım zaten büyük kısmını Akılsızlık edip kuyumcudan aldım ona yanıyorum, keşke banka altın hesapları kullansaydım. Kuyumcu gram başı 4-5 lira fark koyuyor da.
hocam o zaman internetten takip etmeyin fiyatları. kuyumcu daha azına alır. ben enparadan almıştım şu an 85i gün sonuna anca görür.

bu arada gram altın almak için en uygun bankayı
http://altin.in/fiyat/gram-altin bu adresten takip edebilirsiniz.
ben 81 seviyelerinde almıştım 4-5 ay önce baya yüklü bir şekilde. piyasaların bu durumu tabi ki herkesi olumsuz etkileyecek. sevinemiyorum da arttığı için.