Euro için dün 3 TL olursa bozduracağım demiştim ama hiç olanak vermemiştim şu anda euro 3.100 oldu sanırım peder beyi bozdurmaya gönderdim arkadaşlar altın dahada çıkarmı acaba? Biraz daha beklesem yükselirmi acaba altın yatırımcıları arkadaşlar bu konuda ne düşünüyor acaba?
Sony Xperia Z ile gönderildi.