• 22-12-2013, 22:14:58
    #1
    Arkadaşlar şimdi vınn'ımda hızı düşük de olsa bir internet paketim var pttcell hat ile kullanıyorum.
    Telefonda'da internet paketim var ancak hızı 1kbps yani yok sayılır. Ben şimdi Vınn'ımdaki interneti telefon hattımda wireless ile bağlanarak kullanabilir miyim?
    Ağ ve Paylaşım Merkezi'nden bir ağ oluşturup telefondan bağlandım ama internet yok gözüküyor şuan
    Yardımcı olabilecek var mı böyle bir şey mümkün mü?
  • 22-12-2013, 22:55:04
    #2
    hedwing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar şimdi vınn'ımda hızı düşük de olsa bir internet paketim var pttcell hat ile kullanıyorum.
    Telefonda'da internet paketim var ancak hızı 1kbps yani yok sayılır. Ben şimdi Vınn'ımdaki interneti telefon hattımda wireless ile bağlanarak kullanabilir miyim?
    Ağ ve Paylaşım Merkezi'nden bir ağ oluşturup telefondan bağlandım ama internet yok gözüküyor şuan
    Yardımcı olabilecek var mı böyle bir şey mümkün mü?
    Hocam senin derdinin çaresi connectify hotspot indir kur Paşa paşa kullan.

    Discovery cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 22-12-2013, 23:04:10
    #3
    direk olarak yapamıyorsun. arkadaşın dediği gibi connectify kullanarak pcdeki neti dağıtabilirsin.
  • 22-12-2013, 23:04:19
    #4
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam senin derdinin çaresi connectify hotspot indir kur Paşa paşa kullan.

    Discovery cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Teşekkür ederim hocam deniyorum hemen
  • 22-12-2013, 23:22:31
    #5
    Ağ ve Paylaşım Merkezini aç hocam Yeni bağlantı veya ağ kurun sekmesine tıklayın en alttaki kablosuz ve geçici ağ kur'a tıklayın ileri dedikten sonra ağ ismi yazın bir tane ve Güvenlik türü sekmesini WEP yazıp altına birde şifre oluşturun sonra ileri tuşuna bir kez bastıktan sonra karşınıza gelen ekranda İnternet paylaşımını aç'a tıklayın ve telefonunuzdan kurduğunuz ağ'a bağlanın hocam basit aslında bunları yaparken bilgisayarınızda vınn takılı olsun yani laptop var diye umuyorum bu şekilde oluyor hocam telefonumda bitince bu şekilde kullanıyorum bende
  • 22-12-2013, 23:42:58
    #6
    GARMONSU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağ ve Paylaşım Merkezini aç hocam Yeni bağlantı veya ağ kurun sekmesine tıklayın en alttaki kablosuz ve geçici ağ kur'a tıklayın ileri dedikten sonra ağ ismi yazın bir tane ve Güvenlik türü sekmesini WEP yazıp altına birde şifre oluşturun sonra ileri tuşuna bir kez bastıktan sonra karşınıza gelen ekranda İnternet paylaşımını aç'a tıklayın ve telefonunuzdan kurduğunuz ağ'a bağlanın hocam basit aslında bunları yaparken bilgisayarınızda vınn takılı olsun yani laptop var diye umuyorum bu şekilde oluyor hocam telefonumda bitince bu şekilde kullanıyorum bende
    Hocam tam olarak anlayamadım. Şimdi masaüstü var ben de, ben de VINN var, masaüstüne takıp bağlanıyorum. Ancak telefondanda bu VINN üzerinden internete bağlanmak istiyorum. Ancak yapamıyorum, nasıl yapacağım benim ki masaüstü olduğu için bu ağ ve paylaşım merkezi yok.
  • 22-12-2013, 23:47:13
    #7
    AqHuaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    direk olarak yapamıyorsun. arkadaşın dediği gibi connectify kullanarak pcdeki neti dağıtabilirsin.
    GARMONSU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağ ve Paylaşım Merkezini aç hocam Yeni bağlantı veya ağ kurun sekmesine tıklayın en alttaki kablosuz ve geçici ağ kur'a tıklayın ileri dedikten sonra ağ ismi yazın bir tane ve Güvenlik türü sekmesini WEP yazıp altına birde şifre oluşturun sonra ileri tuşuna bir kez bastıktan sonra karşınıza gelen ekranda İnternet paylaşımını aç'a tıklayın ve telefonunuzdan kurduğunuz ağ'a bağlanın hocam basit aslında bunları yaparken bilgisayarınızda vınn takılı olsun yani laptop var diye umuyorum bu şekilde oluyor hocam telefonumda bitince bu şekilde kullanıyorum bende
    Hocam bu şekilde yapıyorum ama telefondan bağlanınca internet bağlantısı yok diyor. Yani ağı oluşturuyorum telefondan da bağlanıyorum burada sorun yok ama bir siteye girmeye çalıştığımda internet bağlantısı yok diyor.

    @AqHuaN , @celalyesil Malesef connectify işe yaramadı çünkü bu programın ücretsiz sürümünde sadece kablolu interneti dağıtabiliyormuşuz. Vınn'ı dağıtmak için ücretli sürüme geçmemi istiyor o da 25 dolar
  • 22-12-2013, 23:49:47
    #8
    Gurur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tam olarak anlayamadım. Şimdi masaüstü var ben de, ben de VINN var, masaüstüne takıp bağlanıyorum. Ancak telefondanda bu VINN üzerinden internete bağlanmak istiyorum. Ancak yapamıyorum, nasıl yapacağım benim ki masaüstü olduğu için bu ağ ve paylaşım merkezi yok.
    Hocam masaüstü bilgisayarınızda kablosuz dağıtıcı olmadığı için gözükmüyor galiba bu şekilde diye umuyorum yani kablosuz birşey olmadığı için gözükmüyor bence.

    hedwing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu şekilde yapıyorum ama telefondan bağlanınca internet bağlantısı yok diyor. Yani ağı oluşturuyorum telefondan da bağlanıyorum burada sorun yok ama bir siteye girmeye çalıştığımda internet bağlantısı yok diyor.

    @AqHuaN , @celalyesil Malesef connectify işe yaramadı çünkü bu programın ücretsiz sürümünde sadece kablolu interneti dağıtabiliyormuşuz. Vınn'ı dağıtmak için ücretli sürüme geçmemi istiyor o da 25 dolar

    Valla hocam bilmiyorum neden öyle ama ben bu şekilde girebiliyorum.
  • 23-12-2013, 01:43:24
    #9
    Vınn'ın ağ bağlantısı özelliklerinde üstteki sekmelerden "paylaşım" sekmesine geçin. Orada seçeneklere göre uygun olanı seçin. Bunu yapabilmeniz için kablosuz bağdaştırıcınızın olması gerekiyor.