Arkadaşlar şimdi vınn'ımda hızı düşük de olsa bir internet paketim var pttcell hat ile kullanıyorum.
Telefonda'da internet paketim var ancak hızı 1kbps yani yok sayılır. Ben şimdi Vınn'ımdaki interneti telefon hattımda wireless ile bağlanarak kullanabilir miyim?
Ağ ve Paylaşım Merkezi'nden bir ağ oluşturup telefondan bağlandım ama internet yok gözüküyor şuan
Yardımcı olabilecek var mı böyle bir şey mümkün mü?
Hocam senin derdinin çaresi connectify hotspot indir kur Paşa paşa kullan.
Discovery cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi