GARMONSU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ağ ve Paylaşım Merkezini aç hocam Yeni bağlantı veya ağ kurun sekmesine tıklayın en alttaki kablosuz ve geçici ağ kur'a tıklayın ileri dedikten sonra ağ ismi yazın bir tane ve Güvenlik türü sekmesini WEP yazıp altına birde şifre oluşturun sonra ileri tuşuna bir kez bastıktan sonra karşınıza gelen ekranda İnternet paylaşımını aç'a tıklayın ve telefonunuzdan kurduğunuz ağ'a bağlanın hocam basit aslında bunları yaparken bilgisayarınızda vınn takılı olsun yani laptop var diye umuyorum bu şekilde oluyor hocam telefonumda bitince bu şekilde kullanıyorum bende
Hocam tam olarak anlayamadım. Şimdi masaüstü var ben de, ben de VINN var, masaüstüne takıp bağlanıyorum. Ancak telefondanda bu VINN üzerinden internete bağlanmak istiyorum. Ancak yapamıyorum, nasıl yapacağım benim ki masaüstü olduğu için bu ağ ve paylaşım merkezi yok.