Ağ ve Paylaşım Merkezini aç hocam Yeni bağlantı veya ağ kurun sekmesine tıklayın en alttaki kablosuz ve geçici ağ kur'a tıklayın ileri dedikten sonra ağ ismi yazın bir tane ve Güvenlik türü sekmesini WEP yazıp altına birde şifre oluşturun sonra ileri tuşuna bir kez bastıktan sonra karşınıza gelen ekranda İnternet paylaşımını aç'a tıklayın ve telefonunuzdan kurduğunuz ağ'a bağlanın hocam basit aslında bunları yaparken bilgisayarınızda vınn takılı olsun yani laptop var diye umuyorum bu şekilde oluyor hocam telefonumda bitince bu şekilde kullanıyorum bende