• 21-12-2013, 01:44:07
    #19
    sunucuoptimizasyon.com
    ademoooz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ee sahipleri hapiste deniyordu kim kapattı bu hesapları
    Dizimag 1-2 kişilik bir ekip değildi, baya kalabalıklardı, sosyal medya hesaplarıyla birden fazla kişi ilgileniyordu bu olaylar olunca kapatmışlardır. Sonuçta sahibini içeri aldılar sadece komple ekibi içeri alacak halleri yok ya
  • 21-12-2013, 01:57:50
    #20
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dizimag 1-2 kişilik bir ekip değildi, baya kalabalıklardı, sosyal medya hesaplarıyla birden fazla kişi ilgileniyordu bu olaylar olunca kapatmışlardır. Sonuçta sahibini içeri aldılar sadece komple ekibi içeri alacak halleri yok ya
    Bende nerede diyordum dizimag r10 sözcümüz isabet oldu geldiği başlığa.

    Bu önemli katkın dan ötürü eğer r10 yönetimi izin verirse +iTrade vermek isterim sana
  • 21-12-2013, 02:18:03
    #21
    sunucuoptimizasyon.com
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende nerede diyordum dizimag r10 sözcümüz isabet oldu geldiği başlığa.

    Bu önemli katkın dan ötürü eğer r10 yönetimi izin verirse +iTrade vermek isterim sana
    Ticaret harici trader yasak, verirsen banlatırım seni Sonra arif abi niye böyle oldu deme
  • 21-12-2013, 03:53:04
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dizimag da telif hakkı ihlal ediyor içerik çalıyordu
    Aydınlatttığınız İçin Teşekkürler.Bende tüm dizilerin parasını verip yayınlıyor sanıyordum.
  • 21-12-2013, 08:45:16
    #23
    Dizimag klon olmadığı için 1 numaraydı. Ülkemizde ne görseler klonladıkları için hiçbir alanda başarı gelmez.

    İstedikleri kadar uğraşsınlar bir dizimag çok zor çıkar ülkede, okadar ekibi toplamak çevirmenleri, her dizi yayınlandıktan sonra o bölümde çalan müzikleri dahi vermek. Herkes yapamaz o ekibi toplamak çok zor, toplarsın ama birarada tutamazsın.
  • 21-12-2013, 09:23:20
    #24
    Umarım bu siteyi açan gerekli cezayı alır.Para hırsı insanlara neler yaptırıyor.
  • 21-12-2013, 11:27:05
    #25
    Takipte kalın. EK BİLGİ : Videoların hiçbirini dizimagg yüklemez yalnızca paylaşır. Telif hakkı ile ilgili problemlerle birlikte her türlü konu için bize iletisim(at)dizimagg.com mailinden ulaşabilirsiniz.

  • 21-12-2013, 13:06:49
    #26
    temayı değişmiş ama 700+ anlık online var
  • 21-12-2013, 14:32:11
    #27
    ByMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    temayı değişmiş ama 700+ anlık online var
    Düşünsene warner bros bu sitede onların diyerekten aldırıyomuş içeri sahibini

    Sosyal medyada demişler dizimagg olarak geri döndük falan ayıp şeyler bunlar şimdi mahkemelik olsalar ne diyecekler onu düşünmüyorlar işte.

    Herzaman doğru bir söz "taklitler asıllarını yüceltir."