Dizimag klon olmadığı için 1 numaraydı. Ülkemizde ne görseler klonladıkları için hiçbir alanda başarı gelmez.
İstedikleri kadar uğraşsınlar bir dizimag çok zor çıkar ülkede, okadar ekibi toplamak çevirmenleri, her dizi yayınlandıktan sonra o bölümde çalan müzikleri dahi vermek. Herkes yapamaz o ekibi toplamak çok zor, toplarsın ama birarada tutamazsın.