HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende nerede diyordum dizimag r10 sözcümüz isabet oldu geldiği başlığa.

Bu önemli katkın dan ötürü eğer r10 yönetimi izin verirse +iTrade vermek isterim sana
Ticaret harici trader yasak, verirsen banlatırım seni Sonra arif abi niye böyle oldu deme