Dizimag 1-2 kişilik bir ekip değildi, baya kalabalıklardı, sosyal medya hesaplarıyla birden fazla kişi ilgileniyordu bu olaylar olunca kapatmışlardır. Sonuçta sahibini içeri aldılar sadece komple ekibi içeri alacak halleri yok ya
Bende nerede diyordum dizimag r10 sözcümüz isabet oldu geldiği başlığa.
Bu önemli katkın dan ötürü eğer r10 yönetimi izin verirse +iTrade vermek isterim sana