• 12-12-2013, 00:29:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    5-6 aydır fena psikolojik sorunlar yaşadım , ciddi ciddi enteresan problemlerim oldu. gerek özel yaşam , gerek aile yapısı gerek işlerimde birsürü bozulmalar düzelmeler yaşadım. yani insan hayatında belirli dönemler önemlidir ya , benim de o tarzda birşey oldu.

    gel gelelim işin sonucuna ağlayamıyorum. yok efenim duygusal müzik dinle ergenler gibi ağlarsın , yok efenim babam ve oğlumu izle kesin bak çözüm sunuyorum sana gibi olaylara rağmen ağlayamıyorum.

    bilmeyenler için özet geçmek gerekirse ; hapşurmak isteyip de hapşuramazsınız burnunuz ufaktan bir acıyla yanar ya. ağlamak da tam öyle gözler için geçerli. bazen tüm dünya sizden uzaklaşıp yalnız kaldığınızda ( bu sabah öğle akşam gece hiç farketmez ) belirli bir duygu yoğunlaşması yaşıyor insan.

    normalde ağlamam gerek , ağlasam çok rahatlayacağım ama olmuyor. bunun bir çözüm yolu varmıdır ?
  • 12-12-2013, 20:00:41
    #2
    Soğan doğra

    Benim bazen zoruma gidince herkesin içinde ağlayasım geliyor zor tutuyorum kendimi, tutmadığım da oldu gayet iyi ağlayabiliyorum yani. Bu arada ciddi de duramam gülerim hemen. Yani ikisini de tutturamıyorum ben.
  • 12-12-2013, 20:07:25
    #3
    SinanULGEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5-6 aydır fena psikolojik sorunlar yaşadım , ciddi ciddi enteresan problemlerim oldu. gerek özel yaşam , gerek aile yapısı gerek işlerimde birsürü bozulmalar düzelmeler yaşadım. yani insan hayatında belirli dönemler önemlidir ya , benim de o tarzda birşey oldu.

    gel gelelim işin sonucuna ağlayamıyorum. yok efenim duygusal müzik dinle ergenler gibi ağlarsın , yok efenim babam ve oğlumu izle kesin bak çözüm sunuyorum sana gibi olaylara rağmen ağlayamıyorum.

    bilmeyenler için özet geçmek gerekirse ; hapşurmak isteyip de hapşuramazsınız burnunuz ufaktan bir acıyla yanar ya. ağlamak da tam öyle gözler için geçerli. bazen tüm dünya sizden uzaklaşıp yalnız kaldığınızda ( bu sabah öğle akşam gece hiç farketmez ) belirli bir duygu yoğunlaşması yaşıyor insan.

    normalde ağlamam gerek , ağlasam çok rahatlayacağım ama olmuyor. bunun bir çözüm yolu varmıdır ?
    Hocam ağlamak rahatlatır, doğrudur.
    Ama alternatif bir şey daha var. O zorluklardan başa çıkabildiyseniz ve çıkabilirseniz önce bir kendinize gelin. İnanın, ben bunu başarabildim bunu da atlattım diyebiliyorsanız göğsünüzü gerin. Bazı insanlar var, göz yaşınız kadar değerli değil. Ağlamak kutsalsa eğer, kutsalınızı kimseyle paylaşmayın. Paylaşıp pişman olan biri olarak diyorum. sonra da rahat battı diyorum.
  • 12-12-2013, 20:16:24
    #4
    Seni anlayabiliyorum şuan kim sana, kendin atlatmaya çalış dese de aklını ağlamaya verdiğin için sırf ağlayarak rahatlıyacağını düşünüyorsun ve sana başka öğütler verdiliği zaman iyice sıkıntı yapıyosun ağlamayı da kafaya takıp ağlayamadığın için ekstra sıkıntıya giriyorsun.

    Sinir hapları bazen çözüm olabiliyor, önermem diyeceğim de ciddi şekilde hayatımı şekillendirdi benim için faydalı oldu.
  • 12-12-2013, 20:18:42
    #5
    aynı durumdayım takipteyim
  • 12-12-2013, 20:32:30
    #6
    Açıcaksın bi 70'lik fonda müslüm baba kimse olmucak yanında dalacaksın dertlerine kafan güzelleştikçe gelir kendiliğinden.
  • 12-12-2013, 20:39:59
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    babam ve oğlumu seyret hocam kimse yokken yanında
  • 13-12-2013, 00:32:07
    #8
    Üyeliği durduruldu
    SinanULGEN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    yok efenim duygusal müzik dinle ergenler gibi ağlarsın , yok efenim babam ve oğlumu izle kesin bak çözüm sunuyorum sana gibi olaylara rağmen ağlayamıyorum.
    qwertyuo2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    babam ve oğlumu seyret hocam kimse yokken yanında
    biraz klişe olmamış mı
  • 13-12-2013, 01:05:25
    #9
    bu biraz psikolojik bir durum
    yan odanda ya da üst katta beni duyacaklar durumu seni etkileyebilir o moda giremeyebilirsin....
    yalnız olduğundan emin olduğun bir yerde uzan ve kendi kendine konuş dertlerini kendi kendine anlat ve cevaplamaya çalış , 1-2 dk sonra istemesende hıçkıra hıçkıra ağlayacaksın...
    yaşadıkların dediğin kadar var sa....