• 13-12-2013, 06:46:49
    #10
    bende ağlayamama gibi sorunu yaşadım. gerçi hala ağlayamıyorum o ayrı mesele, hasret kaldım diyebilirim. 24 yaşındayım 10 yıldır ağlamamışımdır. Bir tek damla göz yaşı bile dökmek istersin ama beceremezsin, ağlama duygusunu unutmuş gibisindir, sanırım bağzı insanlarda hormonal değişimler oluyor ağlayamıyor insan, ama geçen yıldı sanırım tek başıma hachiko diye köpek ve sahibinin filmini anlatan bir yapıtı yalnız başıma ışıkları söndürerek izlemiştim. Kız arkadaşımlada ilgili problemler üstüne gelince platonik aşk tabiki biraz kendimi zorladım, ve bir damla göz yaşı döktüğümü farkettim. Çok mutlu olmuştum evet ağlamak için mutlu olan bir insan değil mi ne kadar ironik . Neyse ondan sonra birdaha ağlayamadım zaten zaten, asosyalliğin beraberinde getiren birşey aslında bu. Dirençli oluyoruz duygularımızı pastorize ediyoruz ve çabuk ölüyoruz erken ölmemizin sebebi bu duygumuzu bastırmamız. Zira bir şekilde ortaya çıkıyor ve bu feci sonuçlar doğura biliyor.
  • 13-12-2013, 06:54:13
    #11
    Ben "Sırlar Dünyası" bile izlerken ağlıyorum, içinden gelicek bırakıcaksın
  • 13-12-2013, 10:02:59
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bizde tam tersi cocuk gibi gozler doluyor aglama tribine giriyoruz neden bilmiyorum ama duygularimi yogun yasiyorum 10-15saniye aglarim gecer sonra,
  • 13-12-2013, 10:03:15
    #13
    burnuna yumruk at o yanmayla istemsiz aglarsin
  • 13-12-2013, 14:54:51
    #14
    Film izlerken ağlamak istiyorsan Black filmini izle.