• 25-11-2013, 19:22:56
    #1
    Üniversite mezunu olupta hem e-ticaret sitesi yöneteceğiniz hemde yine bilgisayarla alakalı işleri yapabileceğiniz 850 lira başlangıcı olan bir işte çalışılır mı?
  • 25-11-2013, 19:42:49
    #2
    Üniversite mezunu ama hangi bölüm bu, eğer bölümünü kullanabiliyorsan 850 tl'ye çalışılmaz.
    He bölümümden kovalayamıyorum dersen diğer bölümlerden ilerlemek istiyorum dersen neden olmasın.

    Bir örnek vermek isterim, 3dmax bölümü bitiren bir arkadaşım 1-2 yıl işsiz gezdi bu şekilde bir iş buldu sizin gibi 900 tl ile başlattılar kendi bölümü fakat. 1 yıl geçti şuan 2k para alıyor. Ki orayıda beğenmiyor artık ortam ortamı açar iş konusunda.
  • 25-11-2013, 22:45:49
    #3
    sinfulls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversite mezunu ama hangi bölüm bu, eğer bölümünü kullanabiliyorsan 850 tl'ye çalışılmaz.
    He bölümümden kovalayamıyorum dersen diğer bölümlerden ilerlemek istiyorum dersen neden olmasın.

    Bir örnek vermek isterim, 3dmax bölümü bitiren bir arkadaşım 1-2 yıl işsiz gezdi bu şekilde bir iş buldu sizin gibi 900 tl ile başlattılar kendi bölümü fakat. 1 yıl geçti şuan 2k para alıyor. Ki orayıda beğenmiyor artık ortam ortamı açar iş konusunda.
    Halkla ilişkiler, işletme vb bölümlerin mezunu biri, üstelik internet sektörüne hakim ve e-ticareti bilen biri olarak 850 lira az diye düşünüyorum. 1 yıl geçtikten sonra 2k olmayacağını da biliyorum.
  • 25-11-2013, 22:55:00
    #4
    zanaatkar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Halkla ilişkiler, işletme vb bölümlerin mezunu biri, üstelik internet sektörüne hakim ve e-ticareti bilen biri olarak 850 lira az diye düşünüyorum. 1 yıl geçtikten sonra 2k olmayacağını da biliyorum.
    halkla ilişkiler mezunu olan biri ne kadar maaş alması gerekiyor? bende bu sene mezun oluyorumda yabancı dil olarak ingilizce var ileri düzey, almanca çok az var
  • 25-11-2013, 23:08:13
    #5
    yigit1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    halkla ilişkiler mezunu olan biri ne kadar maaş alması gerekiyor? bende bu sene mezun oluyorumda yabancı dil olarak ingilizce var ileri düzey, almanca çok az var
    Beleşe çalışıyorlar neredeyse. Ama ingilizce olursa iş bulmak kolaylaşır.
  • 25-11-2013, 23:15:59
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Başlangıç önemlidir özellikle profosyonel olarak ilk iş tecrübesinde, o yüzden çok para bakmayın para nasıl olsa ileride gelecek önemli olan biran evvel pozisyon olarak bir yere gelmek. Bir çok banka da 2-4 yıllık mezun gençler 900TL + 200TL Multinet'e günde 1000 tane insanla uğraşıyorlar; işin rahatlığı iyise bence kötü değil. Piyasa kötü ve zor iş sahibi olmak önemli.
  • 25-11-2013, 23:41:57
    #7
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlangıç önemlidir özellikle profosyonel olarak ilk iş tecrübesinde, o yüzden çok para bakmayın para nasıl olsa ileride gelecek önemli olan biran evvel pozisyon olarak bir yere gelmek. Bir çok banka da 2-4 yıllık mezun gençler 900TL + 200TL Multinet'e günde 1000 tane insanla uğraşıyorlar; işin rahatlığı iyise bence kötü değil. Piyasa kötü ve zor iş sahibi olmak önemli.
    Aslında şöyle de bir durum söz konusu. 3-4 ay sonrası için başka bir iş olma ihtimali var. Bu ihtimal öncesinde de bazı işler yapılacak ki o iş olsun. Daha sağlam bir iş ayrıca. O işi kaybetmemek için 850 liralık iş tercih edilmeyebilir diye düşünmekteyim.
  • 25-11-2013, 23:54:25
    #8
    zanaatkar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında şöyle de bir durum söz konusu. 3-4 ay sonrası için başka bir iş olma ihtimali var. Bu ihtimal öncesinde de bazı işler yapılacak ki o iş olsun. Daha sağlam bir iş ayrıca. O işi kaybetmemek için 850 liralık iş tercih edilmeyebilir diye düşünmekteyim.
    İş veren senden yazılı yada sözel bir sözleşme beklemiyorsa açık açık konuş kaybedecek bir şeyin olmaz en azından denemedim demezsin
  • 25-11-2013, 23:57:23
    #9
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş veren senden yazılı yada sözel bir sözleşme beklemiyorsa açık açık konuş kaybedecek bir şeyin olmaz en azından denemedim demezsin
    O tarz bir şey yapılmaz sanırım. E-ticaret sitelerini de yaptığım için direkt başla dediler. Ama diğer bahsettiğim iş için biraz fedakarlık yapmam icap edecek. İşte o vakit kabul edeceğim iş buna mani olursa kaybım büyük olur. Ayrıca 850 lira her halükarda internetten de kazanıyoruz. Dişimizi 3-4 ay daha sıkıp beklesek olmadığı zaman ise 850 liralık işler çok olur nasılsa malum asgari ücret bu tutarı bulacak yılbaşında.