Halkla ilişkiler, işletme vb bölümlerin mezunu biri, üstelik internet sektörüne hakim ve e-ticareti bilen biri olarak 850 lira az diye düşünüyorum. 1 yıl geçtikten sonra 2k olmayacağını da biliyorum.
halkla ilişkiler mezunu olan biri ne kadar maaş alması gerekiyor? bende bu sene mezun oluyorumda

yabancı dil olarak ingilizce var ileri düzey, almanca çok az var