Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş veren senden yazılı yada sözel bir sözleşme beklemiyorsa açık açık konuş kaybedecek bir şeyin olmaz en azından denemedim demezsin
O tarz bir şey yapılmaz sanırım. E-ticaret sitelerini de yaptığım için direkt başla dediler. Ama diğer bahsettiğim iş için biraz fedakarlık yapmam icap edecek. İşte o vakit kabul edeceğim iş buna mani olursa kaybım büyük olur. Ayrıca 850 lira her halükarda internetten de kazanıyoruz. Dişimizi 3-4 ay daha sıkıp beklesek olmadığı zaman ise 850 liralık işler çok olur nasılsa malum asgari ücret bu tutarı bulacak yılbaşında.