Başlangıç önemlidir özellikle profosyonel olarak ilk iş tecrübesinde, o yüzden çok para bakmayın para nasıl olsa ileride gelecek önemli olan biran evvel pozisyon olarak bir yere gelmek. Bir çok banka da 2-4 yıllık mezun gençler 900TL + 200TL Multinet'e günde 1000 tane insanla uğraşıyorlar; işin rahatlığı iyise bence kötü değil. Piyasa kötü ve zor iş sahibi olmak önemli.
Onların o maaşlara çalışması bence bu rakamı iyi yapmaz,
Üniversite mezunu insanları bence abartmamalıyız,
Ben İstanbul Üniversitesi, ODTU, Marmara üni vb. yerleri üniversite olarak görüyorum, gidip iskenderunda orda burda dandik bi bölümden mezun olup üniversite mezunuyum diyenlerin iş bulmaması hiç beklenmeyen bir durum değil...
Ülkemizde binlerce üniversite mezunu insan var ve işsiz.
850 tl başlangıç için fena sayılmaz, ama çalıştığın yer önemli.
3 kişilik bi ofisde eticaret sitesine bakarak bişeyler öğrenemezsin, aldığın 850 lirayla kalırsın
Onun yerine Ajans, veya Bilişim departmanı olan bir şirkette çalışmayı kovala, 700 lira bile alsan orda kendini geliştirir, çevre yaparsın.
İş dünyasında sadece bilgi yetmiyor, tecrübe, olaylara karşı bakış açısı, üslerinize karşı takınmanız gereken tutum, davranışlar, yaptığınız çalışmaları iyi aktarabilme, iş planı, strateji, arge bunlar hep tecrübeyle kazanılıyor, önce görüyorsunuz zamanla sizde öğreniyorsunuz.
E-Ticaret, Seo, Sosyal Medya sadece basit herkesin yaptığı şeyler değil farklılık yaratmak gerek sektörde iyi yerlerde çalışmak için, en önemliside kendinizi pazarlamayı iyi bilmelisiniz.
Her zaman geleceğe dönük bakmalısınız, bana ne katar ? benden ne götürür ?
Bunu düşünmelisiniz.