• 26-11-2013, 00:20:21
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hic artacakmi ayligin ? mesela 6 ay sonra ? 850 + günlük yemek parasi verip 6 ay sonra artacaksa ve sizin sevdiginiz ise neden calisilmasin
  • 26-11-2013, 00:59:34
    #11
    ForzaAltay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hic artacakmi ayligin ? mesela 6 ay sonra ? 850 + günlük yemek parasi verip 6 ay sonra artacaksa ve sizin sevdiginiz ise neden calisilmasin
    Yani 3 ay sonrasında 1000 lira olma ihtimali var, her yıl 100 lira zam oluyormuş fakat bundan 4 yıl önce de 850 liraya başlatılan biri varmış ve şu an 1400 lira alıyormuş, 4 yıl önceki asgari ücretle şu an ki kıyaslanmış olsa arada uçurum var, iş ise bilgisayar ve internetle alakalı işler ama belli de olmaz başka işlerde yaptırılabilir, birde işverenler biraz agresif yapıya sahip, bu yönden de çekincelerim var, son olarak ise 3 ay sonra başka bir işe geçme ihtimalim var, kesin olmamakla beraber olması muhtemel bir iş fakat öncesinde bazı konularda bu işle alakalı çalışmalar yapmam gerekiyor.
  • 26-11-2013, 01:03:08
    #12
    Türkiye'de şuan asgari ücret ne kadar ki ?
  • 26-11-2013, 01:17:43
    #13
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de şuan asgari ücret ne kadar ki ?
    804 lira.
  • 26-11-2013, 03:18:25
    #14
    zanaatkar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    804 lira.
    E çalışılır o zaman asgari ücretin üstündeymiş maaş
  • 26-11-2013, 10:33:58
    #15
    GuNGoRv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E çalışılır o zaman asgari ücretin üstündeymiş maaş
    Şu an 804 lira, bir ay sonra 850 lira olacak zaten.
  • 26-11-2013, 11:35:24
    #16
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başlangıç önemlidir özellikle profosyonel olarak ilk iş tecrübesinde, o yüzden çok para bakmayın para nasıl olsa ileride gelecek önemli olan biran evvel pozisyon olarak bir yere gelmek. Bir çok banka da 2-4 yıllık mezun gençler 900TL + 200TL Multinet'e günde 1000 tane insanla uğraşıyorlar; işin rahatlığı iyise bence kötü değil. Piyasa kötü ve zor iş sahibi olmak önemli.
    Onların o maaşlara çalışması bence bu rakamı iyi yapmaz,
    Üniversite mezunu insanları bence abartmamalıyız,
    Ben İstanbul Üniversitesi, ODTU, Marmara üni vb. yerleri üniversite olarak görüyorum, gidip iskenderunda orda burda dandik bi bölümden mezun olup üniversite mezunuyum diyenlerin iş bulmaması hiç beklenmeyen bir durum değil...
    Ülkemizde binlerce üniversite mezunu insan var ve işsiz.

    850 tl başlangıç için fena sayılmaz, ama çalıştığın yer önemli.
    3 kişilik bi ofisde eticaret sitesine bakarak bişeyler öğrenemezsin, aldığın 850 lirayla kalırsın
    Onun yerine Ajans, veya Bilişim departmanı olan bir şirkette çalışmayı kovala, 700 lira bile alsan orda kendini geliştirir, çevre yaparsın.
    İş dünyasında sadece bilgi yetmiyor, tecrübe, olaylara karşı bakış açısı, üslerinize karşı takınmanız gereken tutum, davranışlar, yaptığınız çalışmaları iyi aktarabilme, iş planı, strateji, arge bunlar hep tecrübeyle kazanılıyor, önce görüyorsunuz zamanla sizde öğreniyorsunuz.
    E-Ticaret, Seo, Sosyal Medya sadece basit herkesin yaptığı şeyler değil farklılık yaratmak gerek sektörde iyi yerlerde çalışmak için, en önemliside kendinizi pazarlamayı iyi bilmelisiniz.
    Her zaman geleceğe dönük bakmalısınız, bana ne katar ? benden ne götürür ?
    Bunu düşünmelisiniz.
  • 26-11-2013, 17:47:19
    #17
    Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onların o maaşlara çalışması bence bu rakamı iyi yapmaz,
    Üniversite mezunu insanları bence abartmamalıyız,
    Ben İstanbul Üniversitesi, ODTU, Marmara üni vb. yerleri üniversite olarak görüyorum, gidip iskenderunda orda burda dandik bi bölümden mezun olup üniversite mezunuyum diyenlerin iş bulmaması hiç beklenmeyen bir durum değil...
    Ülkemizde binlerce üniversite mezunu insan var ve işsiz.

    850 tl başlangıç için fena sayılmaz, ama çalıştığın yer önemli.
    3 kişilik bi ofisde eticaret sitesine bakarak bişeyler öğrenemezsin, aldığın 850 lirayla kalırsın
    Onun yerine Ajans, veya Bilişim departmanı olan bir şirkette çalışmayı kovala, 700 lira bile alsan orda kendini geliştirir, çevre yaparsın.
    İş dünyasında sadece bilgi yetmiyor, tecrübe, olaylara karşı bakış açısı, üslerinize karşı takınmanız gereken tutum, davranışlar, yaptığınız çalışmaları iyi aktarabilme, iş planı, strateji, arge bunlar hep tecrübeyle kazanılıyor, önce görüyorsunuz zamanla sizde öğreniyorsunuz.
    E-Ticaret, Seo, Sosyal Medya sadece basit herkesin yaptığı şeyler değil farklılık yaratmak gerek sektörde iyi yerlerde çalışmak için, en önemliside kendinizi pazarlamayı iyi bilmelisiniz.
    Her zaman geleceğe dönük bakmalısınız, bana ne katar ? benden ne götürür ?
    Bunu düşünmelisiniz.
    İnternet yada e-ticaret açısından kendimi geliştirebileceğim bir yer değil. Bu işi tek yapan ben olacağım. Kendini pazarlama noktasına gelince ise baştan böyle bir rakamı kabullenmek kaybetmek anlamına gelir diye düşünüyorum.
  • 27-11-2013, 03:02:49
    #18
    Sektöre göre maaş az gibi geliyor bana şuanda bu forumda bile paypal-ukash ödeme sistemi aracılığı ile komisyonla iş yapanlar bile çok eminimki 850+ miktar para kazanıyor ki senin bir sektörde tecrüben söz konusu ve bilgisayarla aranda iyiyse kendini bir dalda geliştirip bu forumda 2k üzeri bir gelir bile elde edebilirsin bu forum ticaret forumu her bölümde satıcı ve alıcı mevcut 850 lira maaş ile emir alıp alt seviyede çalışmak yerine internet ortamında 3 ayda herhangi bir dalda kendini geliştirip daha fazla para kazanman daha uygun olur diye düşünüyorum. Ben 19 yaşındayım ilgili olduğum alan ve oyun sektörü eğer işten anlıyorsanız +5k geliri var. Geçen yıl abimin müdürü olduğu bir Pizza firmasında çalışan olarak girdim asgari ücretle 10 saat ayakta durmak gerçekten ciddi zararlar veriyor bünyeye. Üstelik +5k gelirim varken herşeyi bırakıp oraya yöneldim fakat emir almak vs. gerçekten zorlu şeyler. İyi düşünüp karar vermen gerekiyor. Tek tavsiyem ;
    3 ay gibi bir zamanda internet sektöründe kendini geliştirip iyi gelir elde etmendir ki batmayacak ve ilerleyecek bir sektör olduğunu düşünürsek inanılmaz bir iş kapısı.