Sektöre göre maaş az gibi geliyor bana şuanda bu forumda bile paypal-ukash ödeme sistemi aracılığı ile komisyonla iş yapanlar bile çok eminimki 850+ miktar para kazanıyor ki senin bir sektörde tecrüben söz konusu ve bilgisayarla aranda iyiyse kendini bir dalda geliştirip bu forumda 2k üzeri bir gelir bile elde edebilirsin bu forum ticaret forumu her bölümde satıcı ve alıcı mevcut 850 lira maaş ile emir alıp alt seviyede çalışmak yerine internet ortamında 3 ayda herhangi bir dalda kendini geliştirip daha fazla para kazanman daha uygun olur diye düşünüyorum. Ben 19 yaşındayım ilgili olduğum alan ve oyun sektörü eğer işten anlıyorsanız +5k geliri var. Geçen yıl abimin müdürü olduğu bir Pizza firmasında çalışan olarak girdim asgari ücretle 10 saat ayakta durmak gerçekten ciddi zararlar veriyor bünyeye. Üstelik +5k gelirim varken herşeyi bırakıp oraya yöneldim fakat emir almak vs. gerçekten zorlu şeyler. İyi düşünüp karar vermen gerekiyor. Tek tavsiyem ;
3 ay gibi bir zamanda internet sektöründe kendini geliştirip iyi gelir elde etmendir ki batmayacak ve ilerleyecek bir sektör olduğunu düşünürsek inanılmaz bir iş kapısı.