• 06-11-2013, 23:17:37
    #10
    Emre43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uçak teknolojisi veya SHYO okuyanlar TYP kurslarını bilir bizim gibi bu işin sevdalısı insanlar boşa okuyor evet isterseniz şu yazıdana ne demek istediğimiz anlarsınız

    http://havaciblog.com/typ-kursu-ve-s...oji-bolumleri/
    sadece typ değil bende teknik ressamım 2 ay gibi bir sürede belediye kursları hem teknik resim bilgisini verip hem çizim programlarını öğretiyor sonra işverende 800 tl neyine yetmiyor 800 tl ye çalışıcak tonla adam var diyor sadece boşuna okuyoruz.
  • 06-11-2013, 23:39:08
    #11
    NuhGuleyyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamdır hocam pmden veya skype'dan da konuşabiliriz.Burdan yazmayı uygun görmedim.İnşallah ocak-mart arasında hava ikmal'de işe başlıyacağım.İnşallah sizde girersiniz.
    Hava ikmal'e kpss notuylamı girdiniz hocam ?
  • 06-11-2013, 23:50:24
    #12
    Squirtle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hava ikmal'e kpss notuylamı girdiniz hocam ?
    Evet hocam
  • 06-11-2013, 23:55:39
    #13
    NuhGuleyyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam
    sizin aldığınız not kaçtı hocam
    birde hava ikmale girebilmek için en düşük kaç almamız lazım kpss den
    organize sanayide hayat geçmiycek gibi duruyor güzel yerlere kapağı atmamız lazım bizimde artık
  • 07-11-2013, 00:01:24
    #14
    Squirtle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin aldığınız not kaçtı hocam
    birde hava ikmale girebilmek için en düşük kaç almamız lazım kpss den
    organize sanayide hayat geçmiycek gibi duruyor güzel yerlere kapağı atmamız lazım bizimde artık
    Hocam kayseridesiniz herhalde bilemiyorum tabi
    75,5 puan aldım nihai listede 10. sıradaydım.
    En düşük 60 puan almak lazım ama yüksek puanlar olduğu zaman önünüz kapanır.Ortalama 70 üzeri alırsanız rahat olarak listeye girersiniz(bölümünüzü bilmiyorum değişedebilir).
    Tabi organize zor,hayat zor erkenden atıldık bakalım hayata bi başlasaydım evde zaman geçmiyor.İzlemediğim dizi kalmadı
  • 07-11-2013, 00:11:37
    #15
    NuhGuleyyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kayseridesiniz herhalde bilemiyorum tabi
    75,5 puan aldım nihai listede 10. sıradaydım.
    En düşük 60 puan almak lazım ama yüksek puanlar olduğu zaman önünüz kapanır.Ortalama 70 üzeri alırsanız rahat olarak listeye girersiniz(bölümünüzü bilmiyorum değişedebilir).
    Tabi organize zor,hayat zor erkenden atıldık bakalım hayata bi başlasaydım evde zaman geçmiyor.İzlemediğim dizi kalmadı
    Eskişehir deyim burdada hava ikmal var
    Bölümüm Elektrik-Elektronik Teknolojisi
    Dalım'da Endüstriyel Bakım-Onarım
    bakalım hayırlısıyla hava ikmalade girmeyi deniycez organize sanayide 200-250 fabrika var benim bildiğim 4-5 tanesinde sendika var gerisi işçiye hiç değer vermiyor köpek gibi çalıştırıyor her gün ayaklarım kopuyor hırs yaptım artık az sabredeyim diyorum allah herkese sabır versin çalışmak gerçekten çok zor
  • 07-11-2013, 00:27:30
    #16
    Squirtle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskişehir deyim burdada hava ikmal var
    Bölümüm Elektrik-Elektronik Teknolojisi
    Dalım'da Endüstriyel Bakım-Onarım
    bakalım hayırlısıyla hava ikmalade girmeyi deniycez organize sanayide 200-250 fabrika var benim bildiğim 4-5 tanesinde sendika var gerisi işçiye hiç değer vermiyor köpek gibi çalıştırıyor her gün ayaklarım kopuyor hırs yaptım artık az sabredeyim diyorum allah herkese sabır versin çalışmak gerçekten çok zor
    İnşallah girersin.Oranın mülakatları bu ay yapılacak.Bundan sonrada alım olur diye düşünüyorum.2014 kpss'den iyi puan alırsan bir de mülakatları hallettinmi tamamdır.Dediklerin doğru organize zor bizim burada adamlar işçi boş durmasın diye bağına götürüp bağını bile belletiriyorlar.
  • 07-11-2013, 00:29:19
    #17
    NuhGuleyyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah girersin.Oranın mülakatları bu ay yapılacak.Bundan sonrada alım olur diye düşünüyorum.2014 kpss'den iyi puan alırsan bir de mülakatları hallettinmi tamamdır.Dediklerin doğru organize zor bizim burada adamlar işçi boş durmasın diye bağına götürüp bağını bile belletiriyorlar.
    mülakatları nasıl oluyor peki hocam oranın
  • 07-11-2013, 00:34:24
    #18
    Squirtle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mülakatları nasıl oluyor peki hocam oranın
    6 tane komutan karşında oluyor hocam tabi bu biraz heycan yapıyor daha sonra ilk başta ailenden vs konuşuyolar heycanın azalması için daha sonra mesleğin neyse ona göre soru soruyorlar.