NuhGuleyyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kayseridesiniz herhalde bilemiyorum tabi
75,5 puan aldım nihai listede 10. sıradaydım.
En düşük 60 puan almak lazım ama yüksek puanlar olduğu zaman önünüz kapanır.Ortalama 70 üzeri alırsanız rahat olarak listeye girersiniz(bölümünüzü bilmiyorum değişedebilir).
Tabi organize zor,hayat zor erkenden atıldık bakalım hayata bi başlasaydım evde zaman geçmiyor.İzlemediğim dizi kalmadı
Eskişehir deyim burdada hava ikmal var
Bölümüm Elektrik-Elektronik Teknolojisi
Dalım'da Endüstriyel Bakım-Onarım
bakalım hayırlısıyla hava ikmalade girmeyi deniycez organize sanayide 200-250 fabrika var benim bildiğim 4-5 tanesinde sendika var gerisi işçiye hiç değer vermiyor köpek gibi çalıştırıyor her gün ayaklarım kopuyor hırs yaptım artık az sabredeyim diyorum allah herkese sabır versin çalışmak gerçekten çok zor