Squirtle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskişehir deyim burdada hava ikmal var
Bölümüm Elektrik-Elektronik Teknolojisi
Dalım'da Endüstriyel Bakım-Onarım
bakalım hayırlısıyla hava ikmalade girmeyi deniycez organize sanayide 200-250 fabrika var benim bildiğim 4-5 tanesinde sendika var gerisi işçiye hiç değer vermiyor köpek gibi çalıştırıyor her gün ayaklarım kopuyor hırs yaptım artık az sabredeyim diyorum allah herkese sabır versin çalışmak gerçekten çok zor
İnşallah girersin.Oranın mülakatları bu ay yapılacak.Bundan sonrada alım olur diye düşünüyorum.2014 kpss'den iyi puan alırsan bir de mülakatları hallettinmi tamamdır.Dediklerin doğru organize zor bizim burada adamlar işçi boş durmasın diye bağına götürüp bağını bile belletiriyorlar.