sizin aldığınız not kaçtı hocam
birde hava ikmale girebilmek için en düşük kaç almamız lazım kpss den
organize sanayide hayat geçmiycek gibi duruyor güzel yerlere kapağı atmamız lazım bizimde artık
Hocam kayseridesiniz herhalde bilemiyorum tabi

75,5 puan aldım nihai listede 10. sıradaydım.
En düşük 60 puan almak lazım ama yüksek puanlar olduğu zaman önünüz kapanır.Ortalama 70 üzeri alırsanız rahat olarak listeye girersiniz(bölümünüzü bilmiyorum değişedebilir).
Tabi organize zor,hayat zor erkenden atıldık bakalım hayata bi başlasaydım

evde zaman geçmiyor.İzlemediğim dizi kalmadı