Konu
Boşa okuyoruz
06-11-2013, 23:39:08
#11
Squirtle
NuhGuleyyupoglu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tamamdır hocam pmden veya skype'dan da konuşabiliriz.Burdan yazmayı uygun görmedim.İnşallah ocak-mart arasında hava ikmal'de işe başlıyacağım.İnşallah sizde girersiniz.
Hava ikmal'e kpss notuylamı girdiniz hocam ?