PaSaSa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Üniversite Dersine Kaçak Girmek
27
●7.544
- 02-11-2013, 23:39:21Bu işin vicdani yönü, prosedür yönünü bilmiyorum fakat devlet üniversitesinde böyle birşey yaptığın anlaşılırsa, sicilinize dolandırıcılık tarzında bir lekenin yazıldığını şimdiden düşünebiliyorum.
Ve ileride bir firma ile çalışmak isteyeceksiniz, Firma sizden sicil kaydınızı isteyecek! Bir bakacaklar ki "bu adam daha önce üniversite görevlilerini kandırmış"
Bizi kandırmayacağı ne malum ?
Düşün derim! - 03-11-2013, 00:51:18Bizim fakültede bir sorun olmuyor ama turnike sistemine geçilecek o zaman yabancılar derse giremeyecek.Her üniversitenin sistemi farklı.Hocayla konuşup boş yer varsa girebilirsin belki
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:51:18 -->-> Daha önceki mesaj 00:48:37 --
Ne alaka dolandırıcılık ? Görevlileri kandırınca *********** mı olunuyor ?GrafiKod adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 03-11-2013, 01:21:03Hocam sana daha mantıkli bir yol önereyim,
Ben açıköğretim 2. sınıftayım bildiğim kadarıyla bazı devlet üniversitelerine ve gidip konuşursanız özel universitelere girebiliyorsunuz
Bu konuyu bir araştırın
Üniversiteye girme sorununu bu yol ile aşabilirsiniz hem yasal olur. Tabi millete ben açıköğretimliyim deyip o ortamda bulunmak hoş olur mu bilmem ama takmazsanız yapın.
Bu sorunu aştıysanız düzgün bir dil ile bilgisayar dersinin hocaları ile görüşün hevesinizi anlatın hocam boş boş takılacağıma geleyim deyin.
Hatta açıköğretimde yazılım falan varsa direk ona girin rahat rahat gidersiniz