Hocam sana daha mantıkli bir yol önereyim,
Ben açıköğretim 2. sınıftayım bildiğim kadarıyla bazı devlet üniversitelerine ve gidip konuşursanız özel universitelere girebiliyorsunuz
Bu konuyu bir araştırın
Üniversiteye girme sorununu bu yol ile aşabilirsiniz hem yasal olur. Tabi millete ben açıköğretimliyim deyip o ortamda bulunmak hoş olur mu bilmem ama takmazsanız yapın.
Bu sorunu aştıysanız düzgün bir dil ile bilgisayar dersinin hocaları ile görüşün hevesinizi anlatın hocam boş boş takılacağıma geleyim deyin.
Hatta açıköğretimde yazılım falan varsa direk ona girin rahat rahat gidersiniz