Bu işin vicdani yönü, prosedür yönünü bilmiyorum fakat devlet üniversitesinde böyle birşey yaptığın anlaşılırsa, sicilinize dolandırıcılık tarzında bir lekenin yazıldığını şimdiden düşünebiliyorum.
Ve ileride bir firma ile çalışmak isteyeceksiniz, Firma sizden sicil kaydınızı isteyecek! Bir bakacaklar ki "bu adam daha önce üniversite görevlilerini kandırmış"
Bizi kandırmayacağı ne malum ?
Düşün derim!