Ciddi bir aile buldursak keşke. ama insanlar bir kediciğin sorumluluğunu almaktan kaçınıyor. Ki zaten beceremeyecek olanlar hiç almasın. Alıp eve alıştırıp sonra da savunmasızca sokağa salacak olanları vicdana davet ediyorum.
1,5 aylık Çakıl kendisine yuva arıyor!
10
●587
- 23-10-2013, 21:07:52Oy maaşallah. İnşallah bir aile bulur. İnsan kıyamıyor görünce. Tatlı şey
Ciddi bir aile buldursak keşke. ama insanlar bir kediciğin sorumluluğunu almaktan kaçınıyor. Ki zaten beceremeyecek olanlar hiç almasın. Alıp eve alıştırıp sonra da savunmasızca sokağa salacak olanları vicdana davet ediyorum.
- 23-10-2013, 23:27:24Benimde babür isimli kedicağızım var. Aldığımda 1 aylıktı başına gelmeyen kalmamıştı. Büyük kedilerin birisi karnını dişlemiş, karnından yeşil bir şey akıyordu. İsimlerini vs biliyordumda şimdi aklımda değil. Kendi çabalarımla iyileştirdim ve şuan 1 yaşında. Yarasından eser kalmamakla birlikte güzel bir kedi oldu.
Kışın dışarı çıkmak istediğinde yerden ayağa kalkıp patileri ile kafama vuruyor, kalk kapıyı aç diyor yani...
Kışın dışarı çıkmak istediğinde yerden ayağa kalkıp patileri ile kafama vuruyor, kalk kapıyı aç diyor yani...