Oy maaşallah. İnşallah bir aile bulur. İnsan kıyamıyor görünce. Tatlı şey Ciddi bir aile buldursak keşke. ama insanlar bir kediciğin sorumluluğunu almaktan kaçınıyor. Ki zaten beceremeyecek olanlar hiç almasın. Alıp eve alıştırıp sonra da savunmasızca sokağa salacak olanları vicdana davet ediyorum.