Benimde babür isimli kedicağızım var. Aldığımda 1 aylıktı başına gelmeyen kalmamıştı. Büyük kedilerin birisi karnını dişlemiş, karnından yeşil bir şey akıyordu. İsimlerini vs biliyordumda şimdi aklımda değil. Kendi çabalarımla iyileştirdim ve şuan 1 yaşında. Yarasından eser kalmamakla birlikte güzel bir kedi oldu.

Kışın dışarı çıkmak istediğinde yerden ayağa kalkıp patileri ile kafama vuruyor, kalk kapıyı aç diyor yani...