• 23-10-2013, 18:32:51
    #1
    Araba motorundan kurtarılan 1, 5 aylık erkek Çakıl kendisini hiç terk etmeyecek bir yuva arıyor!

    Herhangi bir ücret talep edilmemektedir. Tek şartımız onu terketmeyecek ve ona iyi bakacak bir yuva bulmasıdır.
  • 23-10-2013, 18:59:41
    #2
    Aile istese hiç düşünmeden alırdım şunun tatlılığına bakar mısın.

  • 23-10-2013, 20:46:00
    #3
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aile istese hiç düşünmeden alırdım şunun tatlılığına bakar mısın.

    Ulan sio beni bak büyük desem büyütmezsin ya -rep sio kusura bakma
  • 23-10-2013, 20:49:06
    #4
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulan sio beni bak büyük desem büyütmezsin ya -rep sio kusura bakma
    Sen masraflı adamsın kanka.
  • 23-10-2013, 20:54:20
    #5
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen masraflı adamsın kanka.
    Ne masrafım var be sio hesaplıyorum da günlük 9 lira sigara 2 günde bir 2.5 litre kola birde dsl işte internnet olmadı mı yaşamaya küsüyorum.
    Onuda zaten sizin evde vardır geleyim et beni ugurhan ile 2 akşam misafir he?
    Not: Masraflar senden.
  • 23-10-2013, 20:57:58
    #6
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne masrafım var be sio hesaplıyorum da günlük 9 lira sigara 2 günde bir 2.5 litre kola birde dsl işte internnet olmadı mı yaşamaya küsüyorum.
    Onuda zaten sizin evde vardır geleyim et beni ugurhan ile 2 akşam misafir he?
    Not: Masraflar senden.

    Birde Uğurhan ile hahahahahahaha.
    Ocağıma incir ağacımı dikeceniz la siz benim.
    Ben kendime bakamıyorum, size nasıl bakayım.
  • 23-10-2013, 21:01:29
    #7
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Birde Uğurhan ile hahahahahahaha.
    Ocağıma incir ağacımı dikeceniz la siz benim.
    Ben kendime bakamıyorum, size nasıl bakayım.
    Tamam bize barınma hizmeti ver biz kendi kendimiz var oluruz.
    Sen yataklık et bize yeter.
  • 23-10-2013, 21:03:26
    #8
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam bize barınma hizmeti ver biz kendi kendimiz var oluruz.
    Sen yataklık et bize yeter.
    İkinizinde yaşları 18'i geçtiği için çocuk esirgeme kurumu da almaz sizi napcaz ki acaba.
  • 23-10-2013, 21:06:10
    #9
    sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkinizinde yaşları 18'i geçtiği için çocuk esirgeme kurumu da almaz sizi napcaz ki acaba.
    Kendime senin gibi hayır sever kişilerin bağış yapması için bir banka hesabı açtırdım mesela oraya belli bir miktar gönderim yapa bilirsin.

    Bunun için özel mesaj ile hesap bilgilerini yolladım artık ne kadar yollarsan kafi.

    Esenlikler dilerim.