İkinizinde yaşları 18'i geçtiği için çocuk esirgeme kurumu da almaz sizi napcaz ki acaba.

Kendime senin gibi hayır sever kişilerin bağış yapması için bir banka hesabı açtırdım mesela oraya belli bir miktar gönderim yapa bilirsin.
Bunun için özel mesaj ile hesap bilgilerini yolladım artık ne kadar yollarsan kafi.
Esenlikler dilerim.