• 12-10-2013, 10:25:33
    #1
    Merhaba arkadaşlar, yüksek okul mezunuyum. Açık öğretime kaydoldum. 2015 sonuna kadar tecil ettirdim fakat askerlik tam olarak 12 aya düşerse gitmek istiyorum.

    Sormak istedigim Şubat döneminde ki askerler ile gitmek istedigimde tecili tam olarak ne zaman bozdurmaliyim?

    İki dönem arasında devre kaybı olarak gitmek istemiyorum.

    Ericsson A1018 cihazım ile gönderildi.
  • 12-10-2013, 10:27:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Seçimden hemen sonra git tamamen otursun yasa yani oy toplamak için yapılan bir şey olduğu için değişebilir.
  • 15-10-2013, 20:49:14
    #3
    Konu güncel arkadaşlar daha vakit var

    Ericsson A1018 cihazım ile gönderildi.
  • 16-10-2013, 11:35:52
    #4
    94/1 olarak gidicen ozaman kasım 4ünde gdiyor 93/4 ler ocakta acemlikleri bitiyor sonrasında siz yani kasımda gittiklerinden snra bozdur gidersin %90
  • 17-10-2013, 11:27:18
    #5
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    94/1 olarak gidicen ozaman kasım 4ünde gdiyor 93/4 ler ocakta acemlikleri bitiyor sonrasında siz yani kasımda gittiklerinden snra bozdur gidersin %90
    Yani ocakta tecili bozdursam subat döneminde 94/1 olarak gidebilirim hocam dogru mu anladım?

    Ericsson A1018 cihazım ile gönderildi.
  • 17-10-2013, 11:28:34
    #6
    Serkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani ocakta tecili bozdursam subat döneminde 94/1 olarak gidebilirim hocam dogru mu anladım?

    Ericsson A1018 cihazım ile gönderildi.
    Aralığın İlk Haftası Gidin Olur Hocam.
  • 17-10-2013, 11:45:50
    #7
    Serkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani ocakta tecili bozdursam subat döneminde 94/1 olarak gidebilirim hocam dogru mu anladım?

    Ericsson A1018 cihazım ile gönderildi.
    tsknın işi belli olmaz ben 1 ay kala felan bozdurdum gittim ama ocakta bozdurup yazın gidende var tsknın asker alımına baglı askerlık düsücek diye fazla askerde alabilir aralıkta yap kesin gidiceksen
  • 17-10-2013, 21:50:57
    #8
    facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tsknın işi belli olmaz ben 1 ay kala felan bozdurdum gittim ama ocakta bozdurup yazın gidende var tsknın asker alımına baglı askerlık düsücek diye fazla askerde alabilir aralıkta yap kesin gidiceksen
    Hocam Kasım için hazır değilim. Borçlarım filan var bu yuzden subatta kesin gitmek istiyorum. Dediğiniz gibi yapayım o zaman.

    Ericsson A1018 cihazım ile gönderildi.
  • 17-10-2013, 21:54:42
    #9
    Gelin torunlar. Dört gözle bekliyoruz