Merhaba arkadaşlar, yüksek okul mezunuyum. Açık öğretime kaydoldum. 2015 sonuna kadar tecil ettirdim fakat askerlik tam olarak 12 aya düşerse gitmek istiyorum.
Sormak istedigim Şubat döneminde ki askerler ile gitmek istedigimde tecili tam olarak ne zaman bozdurmaliyim?
İki dönem arasında devre kaybı olarak gitmek istemiyorum.
Ericsson A1018 cihazım ile gönderildi.
Askerlik konusunda bilgiye ihtiyacım var.
13
●792
- 16-10-2013, 11:35:5294/1 olarak gidicen ozaman kasım 4ünde gdiyor 93/4 ler ocakta acemlikleri bitiyor sonrasında siz yani kasımda gittiklerinden snra bozdur gidersin %90
- 17-10-2013, 11:27:18Yani ocakta tecili bozdursam subat döneminde 94/1 olarak gidebilirim hocam dogru mu anladım?facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ericsson A1018 cihazım ile gönderildi. - 17-10-2013, 11:28:34
- 17-10-2013, 11:45:50tsknın işi belli olmaz ben 1 ay kala felan bozdurdum gittim ama ocakta bozdurup yazın gidende var tsknın asker alımına baglı askerlık düsücek diye fazla askerde alabilir aralıkta yap kesin gidiceksenSerkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-10-2013, 21:50:57Hocam Kasım için hazır değilim. Borçlarım filan var bu yuzden subatta kesin gitmek istiyorum. Dediğiniz gibi yapayım o zaman.facebookum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ericsson A1018 cihazım ile gönderildi.

