Konu
Askerlik konusunda bilgiye ihtiyacım var.
17-10-2013, 11:28:34
#6
monami
Serkan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yani ocakta tecili bozdursam subat döneminde 94/1 olarak gidebilirim hocam dogru mu anladım?
Ericsson A1018 cihazım ile gönderildi.
Aralığın İlk Haftası Gidin Olur Hocam.